Gezondheid Tips

Gezondheid is voor ieder mens anders. Het is dan ook op zijn minst uitdagend om een richtlijn te geven voor goede gezondheid. Toch hebben we een aantal gezondheidstips samengesteld, die algemeen goed zijn voor uw gezondheid, in welk lichaam u ook woont. Wilt u heel specifiek weten wat bij u past, dan adviseren wij om naar een diëtist of voedingsdeskundige te gaan.
Algemeen moet je onthouden dat je gemiddeld 90 dagen erover doet om een slechte gewoonte af te leren en een nieuwe gewoonte aan te leren.

Gewichtsbeheersing / Gezondheid Tips

  1. Drink minstens 1,5 à 2 liter per dag. Koffie en thee kunnen vochtafdrijvend werken. Alcoholische dranken tellen niet mee als vocht omdat deze je lichaam niet goed hydrateren.
  2. Vermijd snelle koolhydraten: witte rijst, witte pasta, witbrood, witte suiker
  3. Vermijd suikers, vooral witte suiker, basterdsuiker, poedersuiker
  4. Vermijd vervangende suikers, zoals aspartaam, Glucose-fructosestroop
  5. Vermijd smaakversterkers, met name in de categorie E621. Smaakversterkers “helpen” je om meer en meer te willen eten.
  6. Rust en regelmaat, een gebalanceerd eet- en slaappatroon helpt je, je lichaam optimaal te laten functioneren
  7. Vermijd verzadigde vetten, ofwel harde vetten, gebruik liever olijfolie of kokosolie
  8. Wees zuinig met zout
  9. Begin de dag met veel vocht. Je hebt gedurende de nacht veel vocht verbruikt/verloren, dat moet worden aangevuld. Een Herbalife shake is een perfect ontbijt voor je lichaam: Veel vocht, optimale voedingsstoffen in een heerlijke romige shake.

Wetgeving en Toezicht m.b.t. Herbalife

Herbalife volgt niet alleen alle wetenschappelijke publicaties, maar ook nieuwe wetgeving voor voedingsmiddelen. Zo garanderen we dat elk product VEILIG en EFFECTIEF is en voor 100% voldoet aan de specifieke wettelijke voorschriften van de landen waarin het verkocht wordt. Miljoenen mensen over de hele wereld vertrouwen de Herbalife producten onvoorwaardelijk, ze zijn veilig en legaal!

Een reactie plaatsen

Top
0

Your Cart